Exerciții pentru un abdomen perfect

 Hei doriți sa aveți un abdomen bine definit, dar nu aveți timp sa mergeți la sala si vi se pare incomod sa va cumpărați aparate pentru fitness?  Atunci faceți in fiecare zi câte 20 minute din următoarele exercitii:

  • abdomene-stați întinși cu picioarele lipite si ridicați corpul (picioarele nu trebuie ridicate)
  • echere-stați întinși cu picioarele lipite si ridicați picioarele la 90* 
  • ginoflexiuni-ele antrenează si muschii de la picioare dar si abdomenul.Stați in picioare si va ridicați corpul (picioarele lipite)
  • flotări-ele lucrează  majoritate grupelor de mușchi mai ales abdomenul si bicepsul.Va puneți pe burta si va ridicați cu puterea bratelor
  • stați întinși cu picioarele ridicate la 90*  si mâinile pe lateral. Va ridicați trunchiul si mâinile simultan.        
  • abdomene-stați întinși cu genunchii ridicati si va ridicați corpul

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s